Personlig kundeteam og dedikerte ressurser
Dere vil ha et helt eget kundeteam som hele bedriften blir kjent med, samt dedikerte ressurser for proaktiv drift. Slik kjenner dere oss, og vi dere.
Proaktiv og produktiv
Vi tar ansvaret ved å bli en del av deres hverdag ekstremt seriøst. Ved å jobbe mot å være tilgjengelige gjennom de kanaler en faktisk ønsker å bruke er vi alltid nære, med tett personlig support som vektlegger det menneskelige.
15
sek
Svar på telefon
2
min
Svartid på chat
99
%
Kundetilfredshet
Dedikerte ressurser for proaktiv IT
For å kunne ha en velfungerende IT-hverdag mener vi det er viktig å samarbeide proaktivt. Derfor har vi teknisk ressurs og støttende roller for å sørge for at deres IT-hverdag er solid gjennom trender og endringer.
Technical Account Manager
Med en egen teknisk ressurs får dere anbefaling til forbedring av oppsett basert på akkurat deres spesifikke teknologi-landskap.
Client Success Advisor
Deres ressurser innen Client Success vil sørge for jevnlige møter, samt tilpasning og utvikling uten fokus på salg.
Alt etter ønske og behov.
Tilgjengelig uansett hvor du er
Med en spesialutviklet kundeportal kan admin-brukere bestille utstyr, legge til ansatte og mye mer. Alle kan her også sende inn serviceskjemaer, i tillegg til å bruke chat og en rekke andre ressurser.
Telefon
Vi er tilgjengelig via chat gjennom vår kundeportal. Her kan dere hurtig få svar på enkle henvendelser.
E-post
Vi er tilgjengelig via chat gjennom vår kundeportal. Her kan dere hurtig få svar på enkle henvendelser.